counter create hit شلیک نهایی به قلب اصولگرایی/پز عالی کاربران ارزشی را باد برد!
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۳۳۶۳۰۸

شلیک نهایی به قلب اصولگرایی/پز عالی کاربران ارزشی را باد برد!

سرویس سیاسی خرداد: از ساعات پایانی یکشنبه شب 28 بهمن، 72 ساعت مانده به آغاز مرحله نهایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کابران اصولگرا در فضای مجازی موجی براه انداخته و خبر از وحدت اصولگرایان و ارائه لیست قطعی و واحد نیروهای انقلابی در انتخابات دادند.

به گزارش خرداد، یامین پور مجری صدا و سیما و از نامزدهای مورد توجه اصولگرا در فضای مجازی از جمله این کاربران بود که نوشت وحدت به انجام رسیده و اگر او هم در لیست نباشد، انصراف خواهد داد (نقل به مضمون) عطف به این توئیت دیگر چهره های اصولگرا نیز به تمجید از این روحیه خالصانه یامین پور پرداخته و به عنوان مثال یاسر جبرائیلی او را ستود و آمنه ذبیح پور مجری بخش خبری بیست و سی هم در توئیتی نوشت که صدای وحدت می آید.

اما از همه جالب تر واکنش یاران نزدیک به قالیباف بود مثلا رضوی تهیه کننده سینما و از نزدیکان قالیباف در توئیتی نوشت که با همت و تلاش قالیباف پروژه وحدت اصولگرایان انجام پذیرفت... هنوز اتفاقی نیافتاده بود این جریان می خواست در پس این وحدت ادعایی دیگ ریاست مجلس قالیباف را بار بگذارد.

فاطمه رهبر دیگر کاندیدای اصولگرایان هم گفت تا پیش از ظهر امروز خبر و جزئیات وحدت مبارک اصولگرایان منتشر خواهد شد!

همه آماده شده بودیم تا بمب خبری اصولگرایان در انتخابات ترکیده و آرزوی دیرین که 2 سال برای آن در این دوره تلاش شده بود، محقق شود که ناگهان خبر آمد که در بر همان پاشننه قبلی می چرخد و نه خانی آمده و نه خانی رفته و خبری از وحدت اصولگرایان نیست!

یامین پور در توئیتی فاتحه وحدت را خواند و نوشت: «وحدت بازهم شکست خورد، حتی وقت تاسف خوردن هم نداریم، در رقابت باقی خواهم ماند باید به کمک جوانان "مستقل انقلابی، طرحی نو دراندازیم»

البته تا این لحظه خبری از دیگر اصولگرایان که دیشب از وحدت دم می زدند، نشده است اما آنچه که مسلم است، آنکه پروژه وحدت اصولگرایان به بایگانی رفته و به انتهای خط رسیده و البته این سئوال مهم باقی مانده، طیفی که مدعی است با مدیریت جهادی و انقلابی مشکلات کشور را حل می کند و علاج دردها را می داند یا به قول همین آقای یامین پور می خواهد طرحی نو در اندازد، وقتی نمی تواند یک وحدت ساده درون طیفی میان نیروهای خودی برقرار کند و حداقل در مسیر خدمت کمی از خودگذشتگی و ایثار نشان دهد و بر قدرت طللبی شخصی فایق آید، چگونه می خواهد گره مشکلات کشور را بگشاید؟
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۶ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
۰
۱
پس چرا طیف اصلاح طلب به وحدت نرسید پس آنها هم قدرت طبند؟ این چه سیاسی کاری زشتیست که طیف شما با بی اخلاقی دنبال میکند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۸
۰
۱
این همه تهمت زدید که آقایان اصولگرا قدرت طلبند و به وحدت نمیرسند. امروز جریان اصولگرا به وحدت رسید. آقای نویسنده آیا اخلاق سیاسیتان شما را به عذرخواهی از مخاطبین فرا میخواند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۳ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
۰
۰
اصول گراها بحدی نظر تنگند که هیچگاه بهدیگران اجازه حضور بدیگران را نمیدهند اصلاح طلبی تایید نشده که به اتحاد برسند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۵ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
۰
۰
اصول گراها بحدی نظر تنگند که هیچگاه بهدیگران اجازه حضور بدیگران را نمیدهند اصلاح طلبی تایید نشده که به اتحاد برسند
پرطرفدارترین