امام حسن(ع): چیزهای دنیا اگر حلال باشد حساب و بررسی می شود و اگر از حرام به دست آید عذاب و عقاب دارد و اگر حلال و حرام آن معلوم نباشد سختی و ناراحتی خواهد داشت. پس باید دنیا [و موجوداتش] را همچون میته و مرداری بشناسی که به مقدار نیاز و اضطرار از آن استفاده کنی»       
کد خبر: ۳۵۷۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳

تایید خونریزی پزشک ایرانی پس از تزریق واکسن روسی +عکس

مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت درباره خونریزی داخلی شدید یکی از کادر درمان پس از تزریق واکسن اسپوتنیک توضیح داد.

خرداد: کیانوش جهانپور مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت و سخنگوی سازمان غذاودارو درباره خبر خونریزی داخلی شدید پزشک ایرانی پس از تزریق واکسن اسپوتنیک در شهر گناباد، اظهار کرد: یکی از همکاران پزشک ما در گناباد پس از تزریق واکسن روسی دچار علائم گوارشی و در مدفوع او ‌خون دیده شد.

او ادامه داد: به طور کلی هر واکسنی دارای عوارضی است و این موضوع بعید و دور از انتظار نیست.

تایید خونریزی پزشک ایرانی پس از تزریق واکسن روسی

جهانپور افزود: در حال حاضر بروز عوارض گوارشی در همکار پزشک در حال بررسی است و هنوز مشخص نیست که این عوارض مربوط به تزریق واکسن است یا نه.

او گفت: بروز علایم گوارشی پس از تزریق واکسن بسیار نادر است، اما بعید نیست و همکاران ما در حال بررسی این موضوع هستند.

گفتنی است؛ امروز در شبکه‌های اجتماعی اعلام شد دکتر نبی‌پور پزشک متخصص اطفال شهر گناباد که چندی پیش واکسن کرونای اسپوتنیک روسی تزریق کرده بود؛ به دلیل عوارض این واکسن و خونریزی شدید داخلی در بیمارستان بستری شده است.

پربیننده ترین
چند رسانه ای
خواندنی